Ο Stan Lee, ο μεγαλύτερος εν ζωή θρύλος της ένατης τέχνης, έχει εδώ και καιρό αφήσει κάτω το στυλό του, αλλά το μυαλό του συνεχίζει να παράγει και μετά την βρετανική τηλεόραση, τώρα έχει και ιαπωνική σειρά anime 12 επεισοδίων, το The Reflection, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στις 22 Ιουλίου του 2017 στο NHK network.
Η σειρά είναι συνεργασία του Lee με τον σκηνοθέτη Hiroshi Nagahama (Mushishi, Detroit Metal City) και σύμφωνα με το Variety η υπόθεση αφορά τα γεγονότα που έρχονται από ένα συμβάν που είναι γνωστό ως The Reflection που θα δώσει σε μεγάλο αριθμό ατόμων υπερδυνάμεις. Στο επίκεντρο της ιστορίας θα είναι η μάχη μεταξύ δύο χαρακτήρων, του ηρωικού Xon (Shinichiro Miki) και του ανταγωνιστή I-Guy (Satoshi Mikami). Το σχέδιο των χαρακτήρων το έχει ο Yoshihiko Umakoshi (HeartCatch Pretty Cure!) και το ηχητικό σχέδιο από τον βρετανό μουσικό παραγωγό Trevor Horn. Δεν είναι γνωστό αν θα κυκλοφορήσει κάπου με αγγλικούς υπότιτλους ή αγγλική μεταγλώττιση.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου