Ένα από τα μεγάλα ερωτήματα για το κινηματογραφικό κοινό που ακολουθεί το DCEU αυτή τη περίοδο είναι το τι θα δώσει ο Matt Reeves στην επόμενη σόλο ταινία του Σκοτεινού Ιππότη, The Batman, και το πόσο διαφορετικός θα είναι από μελλοντικές κινηματογραφικές ταινίες.
Ο σκηνοθέτης του War for the Planet of the Apes, ο οποίος γενικά παίρνει εξαιρετικές κριτικές για την δουλειά του, δήλωσε ότι θέλει να φέρει το κινηματογραφικό κοινό μέσα στο μυαλό του Bruce Wayne και παρά το γεγονός ότι ακόμη έχει γίνει ελάχιστη δουλειά για την ταινία, ξέρει ότι θέλει να φέρει μια χιτσκοκική αίσθηση όπου θα σε κάνει να νιώσεις ο ίδιος ο χαρακτήρας. Για αυτό όπως είπε θέλει να κάνει μια νουάρ ντεντέκτιβ ταινία που όχι μόνο θα μας βάλει στο μυαλό του χαρακτήρα αλλά και στη καρδιά. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι γνωρίζουμε ποιος θα είναι ο ανταγωνιστής αφού αυτό το σημείο το άφησε κοινό ο δημιουργός. Τέλος για αυτούς που ίσως να είχαν αμφιβολία, ο Ben Affleck θα είναι φυσικά ο Batman στην ταινία.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου