Το Agents of S.H.I.E.L.D. θα χάσει για πρώτη φορά εδώ και πέντε χρόνια το San Diego Comic-Con. Η σειρά που έχει ανανεωθεί για πέμπτη σεζόν, η οποία θα προβληθεί από τον Ιανουάριο και θα είναι 22 επεισόδια, θα μείνει για πρώτη φορά μακριά από το γνωστό Comic Con και σίγουρα θα λείψει στο κοινό της Marvel.
Η Maurissa Tancharoen, showrunner της σειράς, μέσω του Twitter απολογήθηκε στο κοινό για το γεγονός ότι δεν θα δώσουν το παρόν τους αλλά διαβεβαίωσε το κοινό ότι δουλεύουν ασταμάτητα για την νέα σεζόν Agents of Shield. Πάντως αναμένεται να δώσει το παρόν της στο New York Comic-Con τον Οκτώβριο.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου